Keukenbrand in Assendelft

keukenbrand assendelft3-1536x864 (1)

Eerder vanavond was er brand in Assendelft. Vrijdag 8 december rond 17.45 uur. In een woning aan de Dorpsstraat.

De brand is ontstaan in de keuken. Er was veel rookontwikkeling. Een persoon is in de ambulance nagekeken. Diegene had rook ingeademd. De persoon moest naar het ziekenhuis.

De Dorpsstraat was met lint afgesloten. Het verkeer werd omgeleid.

Foto is van redactie De Orkaan. Informatie van Veiligheidsregio Zaanstreek Waterland