Dinsdag 23 juni kwam een vuilnis-wagen vast te staan aan De Middel in Westzaan.
Dat gebeurde rond 10.30 uur.
De chauffeur week uit voor een groep fietsers.
De chauffeur dacht over het gras te rijden.
Maar daar lag een sloot.
De vuilniswagen zakte weg en kwam vast te staan.
Een takelwagen probeerde de vuilnis-wagen weer los te krijgen.
Dat duurde uren.
Foto boven: Dinsdag kwam een vuilnis-wagen vast te staan aan De Middel in Westzaan. (Foto: De Orkaan)