Tata-taart voor Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied
Normaal is de eerste maandag van de maand om 12.00 uur een moment van protest. Terwijl het luchtalarm loeit, houden actievoerders van Extinction Rebellion en Milieudefensie een ‘die-in’. Daarbij blijven zij demonstratief ‘dood’ op de grond liggen om aandacht te vragen voor de klimaat- en gezondheidscrisis.
Maar komende maandag 1 juni 2026 ziet het er bij het kantoor van de Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied (OD NZKG) achter station Zaandam heel anders uit. Er is taart.
Toch liever lezen? Dan kan: https://www.deorkaan.nl/tata-taart-voor-omgevingsdienst-noordzeekanaalgebied/
29 mei 2026