Ook in Oostzaan en Wormerland loopt X leeg
Na Zaanstad blijken ook Oostzaan en Wormerland niet bepaald bolwerken van X-gebruik te zijn. Orkaan-verslaggever Nick Boeske vertelt over het artikel dat hij erover schreef.
Lees het artikel hier: https://www.deorkaan.nl/ook-in-oostzaan-en-wormerland-loopt-x-leeg/
2 juni 2026